środa, 14 maja 2014

Relacja ze "Słodkiej MiXtury".



Vegan Hooligan Crew "zasłynęło" z organizowanych cyklicznie w Meskalinie wegańskich lunchy. Od początku do teraz przez grupę przewinęło się sporo osób, a każda wnosi swoją energię i pomysły. Były lepsze i gorsze momenty, lunche udane i takie, które pozostawiały wiele do życzenia. Mam wrażenia, że teraz grupa przeżywa rozkwit, bo panuje fajna atmosfera, jest zabawnie, twórczo i coraz smaczniej. Choć poprzeczka się podniosła, rosną oczekiwania, więc to chyba prawda, że apatyt rośnie w miarę jedzenia. Dotyczy to w każdym razie VHC. 
W końcu udało się wyjść poza formułę lunchy. Już organizowana przez nas do spółki z WYPASEM "Słodka Zemsta" pokazała, że stać nas na dużo. Dała możliwość wykazania się zupełnie innymi umiejętnościami niż podczas lunchu. "Słodka MiXtura", którą opanowaliśmy w miniony weekend była takim postawieniem kropki nad "i". 
Sama nie mogę uwierzyć, że wyszło nam to tak dobrze. Sprzedaliśmy WSZYSTKO i to na dwie godziny przed planowanym zakończeniem imprezy, a gdybyśmy zdecydowali się na dwa - trzy torty i kilka słoiczków tiramisu więcej, na pewno rozeszłyby się bez najmniejszego problemu. To cieszy, bo każde sprzedane ciastko oznaczało, że uda nam się zebrać sporą sumę na działalność "Otwartych Klatek". Dla mnie ważne jest,  aby ogromna praca ze strony Vegan Hooligan Crew, Muffinfaktury i goszczącej nas MiXtura Vege Cafe nie poszła na marne. Kiedy widzimy, że to wychodzi, że włożony trud przynosi efekty to pomimo chwilowego wyczerpania, czujemy się nakręcani do dalszego działania. 
Udało się wytworzyć fajny klimat, miłą, przyjazną atmosferę i tak naprawdę o to chodzi. W knajpie zabrakło jedzenia w menu, a nam ciast już o 17:00, ale to tylko i wyłącznie dowód, że znów się udało. Myślę, że to jeszcze nie koniec i powtórzymy kolejny słodki "event" w niedalekiej przyszłości. Mam nadzieję, że do zobaczenia! :) 

VHC = LOVE! :)

Patrzę na poniższe foty i czuję się dumna, że mogę to współtworzyć, współuczestniczyć. 

Na pierwszym planie tort czekoladowo-fistaszkowy z karmelem. W tle tort kokosowy i chałwowy z czarną porzeczką i granatem.

Dokładnie tak, jak głosi podpis na zdjęciu. :)

Absolutny hit imprezy - BEZsernik ze słonecznika ( w smaku przypominający marcepan) 

Przekrój przez bezsernik :) 

I torty "z lotu ptaka". 

Tort marchewkowo-kokosowy w musem z dyni.  

I w przekroju. 

Tartaleki słodzone syropem z agawy. 

Mniam <3 p="">



Wbrew podpisowi w słoiczkach znajduje się tiramisu na bazie kaszy jaglanej. 


Dwa powyższe zdjęcia to muffiny i cupcakes od Muffinfaktury. 

Podwójnie truskawkowe "ptasie mleczko" na surowym spodzie z migdałów i daktyli.

Tarta na surowym spodzie z musem figowym i masą różano-czekoladową. 

Bananowe brownies z musem z awokado :) Zaskakujące i przepyszne. 

Domowej produkcji batony. 

Owsiany. 

I surowy. Mniam! :) 

A całe zamieszanie dedykowaliśmy Otwartym Klatkom, które dzielnie i nieustanie walczą o prawa zwierząt. 

17 komentarzy:

  1. Maddy ,a przepisy będą ?Plissssssssssssssss!!!!!!!!!! Szczególnie na to z słonecznikiem i awokado , plisssssssssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na brownie mogłabym w miarę szybko ogarnąć na bloga, ale jeżeli o słonecznikowy bezsernik chodzi, musiałabym wydębić przepis od naszej Agaty z VHC, ale myślę, że do zrobienia ;)

      Usuń
    2. Maddy , tak tak , no takie apetyczne te foty i jeszcze nazwy zachęcające , ze człowiek bardzo chętny jest na takie smaki :D

      Usuń
    3. brownie było cudowne, zresztą jak wszystko, czego próbowałam :) także również czekam na przepis :D

      B.

      Usuń
  2. Masz nowy aparat i teraz aż chce się pożreć ekran komputera <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm! Nic nie umknie uwadze czytelnika_czki ;)

      Usuń
  3. czy gdzieś można taką torbę zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz to myślę, że mam na tyle dobre wtyki, że Ci załatwię przesyłkę. Jak jesteś z Warszawy, Poznania czy Wrocławia dogadałoby się odbiór osobisty z kimś z O.K. ;)

      Usuń
    2. chcę :) pewnie, że chcę! pasuje W-w, mogę gdzieś podjechać rowerem albo przesyłka (oczywiście zapłacę), jak Wam wygodniej

      Usuń
    3. wyślij mi jakieś namiary na siebie ( mail) styknie, a ja podeślę Ci kontakt do kogoś kto sprzedaje je w wawie. :)

      Usuń
    4. mój mail to maddy.hellomorning@gmail.com

      Usuń
  4. Ale pyszności! Wszystko wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. are these pictures of food shot with a cell phone ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Maddy a to Bananowe brownies z musem z awokado o będzie , ja na 2 września upiec (mamy imieniny) go chciałam razem z twoim bezsernikiem ze słonecznika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam coś takiego
      http://vegazone.blox.pl/2014/08/Weganskie-brownie-fasolowo-bananowe.html
      to upiekę to plus bezsernik z słonecznika z malinami

      Usuń
    2. ja kiedyś pewnie wrzucę przepis i tu, ale obecnie po prostu nie mam ani czasu, ani sposobności, żeby piec niestety. A ten z linka, który podrzuciłaś wydaje się być fajny. :)

      Usuń
    3. To zaryzykuje chyba i upiekę ten z linka, a jak wrzucisz swój to będzie na inną okazje :)
      Choć nie będę ukrywać ,ze twoje przepisy robię w ciemno :D efekt na końcu murowany

      Usuń