czwartek, 20 lutego 2014

Słodka Zemsta

Ostatni mało mnie na blogu i nie mogę obiecać spektakularnej zmiany w tej materii. Życie w realu, poza wirtualną rzeczywistością tak mnie jednak pochłania, że zupełnie nie mam kiedy gotować, fotografować, publikować. Przede wszystkim mam na głowie ten swój medyczny świat i w szpitalu jest mnie więcej niż w kuchni. Choć może nie do końca... Otóż w najbliższą niedzielę wraz z Vegan Hooligan Crew oraz nowo powstającą wegańską miejscówką WYPAS organizujemy jednodniową roślinną cukiernię o nazwie "Słodka Zemsta". Będziemy czarować Was oryginalnymi słodyczami, deserami, tartami, tortami, ciastkami i pralinami. Będzie ptasie mleczko i brownies. Co jeszcze? O tym możecie przekonać się sami odwiedzając nas w niedzielę 23.02.2014 roku w anarchistycznej klubo/księgarni Zemsta na ulicy Fredry 5 w Poznaniu. 
Będzie pyszne, słodko i sympatycznie. 
Jak to w cukierni bywa większość słodkości będzie dostępna na wynos. Choć mamy gotowe pudełka, zachęcamy, aby osoby dbające o środowisko przyszły z własnymi, wielokrotnego użytku. 
Chętni będę mogli posiedzieć w Zemście przy specjalnie przygotowanych na tę okazję stołach, wypić najlepszą zapatystowską kawę i przegryźć słodkim.  

Poza tym, że całe przedsięwzięcie ma nam przynieść dużo radochy i satysfakcji, a dla Was być niecodzienną okazją na skosztowanie wegańskich słodkich specjałów, włącznie z zabraniem ich do domu, jest to przede wszystkim benefit. Cały dochód z imprezy przeznaczamy na wsparcie Stowarzyszenia Otwarte Klatki, które dzielnie walczy o prawa zwierząt. 
Dlatego bardzo gorąco zachęcamy do uczestnictwa, gdyż im nas więcej, tym większa pomoc popłynie dla Otwartych Klatek. 

Ruszamy o godzinie 11:00. 
"Słodka Zemsta" będzie działać do wyczerpania zapasów, czyli maksymalnie do godziny 19:00.

Zapisy na FB.

Zapraszam w imieniu swoim, Vegan Hooligan Crew i WYPASU!

Do zobaczenia! 


3 komentarze:

  1. Eh, szkoda że zawsze jest mi tak nie po drodze do Poznania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, czy mogę się z Panią skontaktować w sprawie współpracy? Mój mail to dziewiatka999@gmail.com Dziękuję i pozdrawiam. Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie problemu, najlepiej pisz na veganhooligancrew@gmail.com :) Czekamy :)

      Usuń