niedziela, 7 kwietnia 2013

Wiosenne życzenia!

Wszyscy jesteśmy już chyba troszkę zniecierpliwieni. Spóźnia się ta wiosna w tym roku dosyć niepokojąco. A tak tęsknimy za słońcem, kwitnącymi krzewami, liśćmi na drzewach i za ciepłą, zieloną trawą, na której można sobie bezkarnie leżeć.
Nie wiem, jak Wy, ale ja czuję, że ona jest już w okolicy i na dniach opatuli nas swoim ciepłym ramieniem. Pozostanie do lata.
W związku z tym, mam trochę życzeń.
Skomponowałam posta, zamieszczając zdjęcia, która skrzętnie zapisywałam na swoim pulpicie i które sobie przeglądam, gdy jest mi smutno.
A czego życzę sobie wiosną tego roku?

 Aby była słoneczna i aktywna!

Żebym mogła chodzić w sukienkach, bo szkoda, że tak wiszą w szafie...


Choć raczej częściej wybieram taki stój...


Żebym całą wiosnę czuła się piękna, jak gwiazda francuskiego kina.


No i żeby była NADZIEJA... ;)


Mieszkanie pełne kolorów i książek...





Kuchnia jest sercem domu, więc musi być wystrzałowa! 


Ale żeby jednak dużo czasu spędzać na słoneczku, na trawce...




Siedzieć sobie, czytać książki...



... i pić dobra kawę...



... i jeść pyszne pyszności...




I być w kontakcie z ludźmi, których się kocha...




Bo miłości tej wiosny na pewno nie zabraknie...











Foto: To jeszcze jeden akcencik z okazji dzisiejszego "święta". :)

Film Still


I spontanicznego wypadu nad morze, który planuję, co roku, a w tym na bank go zrealizuję!


Medycyna = Miłość o każdej porze roku i jak, każda prawdziwa, jedyna pełna jest dramatów, łez i obrzucania się błotem... 


Grunt to znaleźć czas dla najbliższych przyjaciół, jakimikolwiek freakami by nie byli...





... i jakkolwiek dziwnie by nie wyglądali...


Choć wiadomo, że nawet wiosną dopadać będzie czasem poczucie samotności... i co najmniej raz dziennie stwierdzę, że jestem totalnie samotna...


Ale przeminie i to, gdy pomyślę o SIOSTRZANEJ MIŁOŚCI i tym , że dziewczyny MUSZĄ trzymać się razem i solidaryzować w dobrych i złych chwilach, jasne? 



I żeby wiosną nie zabrakło optymizmu. W końcu, gdy nie zadziała plan A... to alfabet ma jeszcze 25 kolejnych liter, prawda?



To co, Wiosno? Wpadasz? 

9 komentarzy:

  1. hej, wczesną porą donoszę, że wiosna jest tuż tuż. dziś 10 stopni i słońce, a tygodniu podobnie, za to następny weekend zapowiada się juz mega wiosennie, ponieważ przewidują [uwaga!!!] 17 stopni 14 IV i tak przez cały tydzień :) wooooohoooo!!!! zale zanim do Ciebie dotrze to musi pokonać 1000km, nie wiem ile czasu jej to zajmie? ale ja nałapię trochę tych pierwszych radosnych promieni i prześlę Ci zupełnie bezinteresownie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega, mega pozytywnie, od razu mi się zachciało rano z domu wyjść. A potem już wyszło słońce :) Dzięęęki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzia, słoooooooooońce dzisiaj wyszło!!! Jupi! Jeszcze będzie życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyłam! :) Nawet mnie to odciągnęło na trochę od książek i kompa! Pewnie, że będzie życie, a co!! ;)

      P.S. Burgery w piątek?

      Usuń
  4. cudny zestaw zdjęć, ja też kolekcjonuję zdjęcia na poprawę nastroju! Życzę Ci tego, czego sobie życzysz i sobie też. Ja też już chcę przewietrzyć moje sukienki!
    Ale śnieg powoli topnieje! :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie skomponowane :)

    pozdrawiam,M

    OdpowiedzUsuń