środa, 21 marca 2012

Wiosna...

...zapowiada się właśnie tak!!! 



5 komentarzy:

  1. czyżby matoł zapoczątkował nowe trendy w okolicy ?jak babcia kupi sobie taki wehikuł to się dopiero będzie działo:)))....chyba ograniczę wycieczki do poznania...

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo nie! chodzi raczej o nastrój pani ze zdjęcia! ... i jednak pozostanę przy rowerze!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja młodsza siostra, gdy zobaczyła post, zapytała czy planuję tej wiosny zostać wampirem lub/i mieć niewydolność nerek... Odp.: nie!/nie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ...albo szaloną anorektyczką :D
    nie, autorce TAKIEGO bloga w żadnym wypadku to nie grozi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie lubię, jak chude dziewczyny nazywa się anorektyczkami, bo ja sama do zeszłego roeku byłam dokładnie takim szkieletem, jak ta pani, choć nigdy nie miałam problemów z jedzeniem. W końcu przytyłam, bo a) przestałam się stresować szkołą i toksycznym związkiem, w którym kiedyś tkwiłam b) jem więcej słodyczy c) uprawiam więcej sportów i wzrosła mi masa mięśniowa! ;P

      Usuń