sobota, 12 listopada 2011

WEGAŃSKI LUNCH W SAMYM SERCU POZNANIA! :)

Pewnego sierpniowego, leniwego popołudnia siedziałam sobie na krawężniku w Berlinie na kolanach trzymając talerz z jedzeniem. Wraz ze znajomymi załapaliśmy się na wegański brunch ogarniany przez jeden z tamtejszych hausprojektów. W naszych rozleniwionych wakacjami, wypoczętych jeszcze umysłach pojawiła się myśl, aby zrobić coś takiego w mieście, gdzie aktualnie wszyscy, a właściwie wszystkie żyjemy. Musiało minąć trochę czasu, aby doszło do realizacji tego projektu, ale wreszcie się udało i 20.11.2011 ruszamy z pierwszą edycją wegańskiego lunchu w Poznaniu. 
Czego możecie się spodziewać? Myślę, że podpowiedź znajdziecie na moim blogu, ale również na blogu Sylwii, która podobnie, jak ja jest mocno wkręcona w całą inicjatywę!
Zatem widzimy się w przyszłym tygodniu! GO VEGAN! 



Miejsce: Meskalina
Data: 20.11.2011
Godzina: 13:30
Wejście: 10-15 zł i jesz ile chcesz


Przynieś swój talerz, dostaniesz niespodziankę gratis! 

MORE THAN FOOD: 

 + DJ set 

+ zbiórka kredek, mazaków, kolorowanek i bloków rysunkowych dla dzieci z Oddziału Hematologiczno-onkologicznego w 
Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Nr 5 im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu

Vagan Hooligan Crew to...
… grupa przyjaciół, która choć gotowaniem zajmuje się całkowicie amatorsko, to raz w miesiącu chce właśnie poprzez kuchnię promować wegański styl życia. 

Wegański, ponieważ...
… jest to według  nas najbardziej etyczny, zdrowy i ekologiczny sposób odżywiania. Wybierając weganizm oszczędzamy życie: swoje, innych i planety. 

Dieta wegańska... 
… jest bogata, kolorowa i przede wszystkim bardzo smaczna.

Ale weganizm...
… to nie tylko dieta, dlatego na lunchach będziecie mieli okazję nie tylko do spotkania z przyjaciółmi, zasmakowania pysznego, całkowicie roślinnego jedzenia ( w tym wypieków i innych słodkości), ale też wesprzeć różne społeczne inicjatywy i wziąć udział w przygotowanych przez nas akcjach ( wykładach, pokazach filmów, zbiórkach, spotkaniach, warsztatach, wystawach) , a także posłuchać muzyki. 

Zapraszamy!!!

Go Vegan and change the World!


7 komentarzy:

  1. Wybrałabym się, gdybym mogła...
    Umieść post na naszym blogu, niech idzie info w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Szkoda, że mam tak daleko : (

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna inicjatywa! Mam nadzieje, ze bedzie wesolo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że podołamy oczekiwaniom :). Ambitne jesteśmy i wysoko sobie stawiamy poprzeczkę, a gotowanie w takich ilościach to nie przysłowiowa "bułka z masłem", zwłaszcza jeżeli stawia się nie tylko na ilość, ale też na jakość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wezmę udziału bo na pewno nie będę w Poznaniu ale będę polecała wszystkim Pyrom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olga, droga pantoflowa jest najlepsza i obserwując otoczenie, widzę, że mój kupel miał rację i sprawdza się i tu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też poinformowałam już kilku znajomych, może ktoś będzie miał czas :)

    OdpowiedzUsuń