środa, 24 sierpnia 2011

Roczek Mysi! :)

Ta oto Młoda Dama (loveeeee <3)  nie tak dawno obchodziła swoje pierwsze urodziny...


... a Mama Maleństwa, będąca jednocześnie moją siostrą, doskonale znającą moje kuchenne podboje, zaangażowała mnie w przygotowanie 100% wegańskiego "cateringu" na przyjęcie urodzinowe...

...zresztą nie po raz pierwszy...



.. małe dzieci lubią kolorowe motylki, a więc na stole pojawił się takowy...



... i kruche babeczki z owocami i kremem czekoladowym....



... i tofurnik kokosowy w czekoladzie...



... kokosowe ślimaczki, z myślą o Maleństwie...



... a żeby nie było tak niezdrowo, na stół wjechała owocowa sałatka ...



... gwoździem programu, jak każdych chyba urodzin, był jednak tort - kokosowo-czekoladowy z sezonowymi owocami...


Marysi życzę 100 lat szczęśliwego życia!

I czekam na przyszły sierpień, kiedy to roczek będzie obchodzić urodzona w ostatnich dniach córeczka mojej kolejnej siostry... Że też ciągle nie mam dość... ?

10 komentarzy:

  1. Buziaki i jeszcze raz dzięki! Wszystko wyszło pyszne :)
    Musisz pomyśleć o cateringu wegańskim! Tylko nie wiem, kiedy miałabyś znaleźć na to czas...

    Bawcie się dobrze w Berlinie!

    OdpowiedzUsuń
  2. a tort smakował świetnie, więc zasługuje na osobny wpis! Powinnaś się zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech.... mam takie zaległości, chyba jeszcze z 3 przepisy czekają na publikację... Zresztą nie wiem, czy uda mi się dobrze odtworzyć przepis, bo robiłam to wszystko "na oko" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa, piękne ,a na babeczki będzie przepis? Bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pyszności! Fantastyczne menu, gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A był już przepis na te kruche babeczki na blogu:)? Bo go nie widzę, a chciałabym go bardzo :) Śliczne maleństwo, w przyszłości pewnie będzie miało pyszne wegan wyżerki u cioci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a przepis na tofurnik kokosowy jest na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, tofurnik tez byl pyszny, chyba lepszy niz na Wielkanoc!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepis na kruche babeczki znajdziecie w tym poście: http://mniammniamvege.blogspot.com/search/label/urodziny

    a na tofurnik tutaj: http://mniammniamvege.blogspot.com/2011/05/kokosowy-tofurnik.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna oprawa na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń