piątek, 14 sierpnia 2009

HOW TO BE VEGAN?




Jestem weganką i z tej przyczyny powstał ten blog. Chcę Was zarazić swoją filozofią i stylem życia, pasją do gotowania, zajawką do muzyki i wszystkim innym, co odgrywa kluczową rolę w moim życiu.  To co dla mnie jest najważniejsze w weganizmie to ochrona wszystkich istot żywych przed cierpieniem, a planety przed degradacją środowiska, które w dużej mierze wiąże się z przemysłem mięsnym i chowem przemysłowym. Nie robię tego tylko dla siebie, ale przede wszystkim dla Ciebie!!!

Mało jest rzeczy równie przyjemnych jak gotowanie z przyjaciółmi pełnowartościowych, roślinnych posiłków, a później wspólne ucztowanie :) Muzyka, rozmowy do rana i coraz bardziej wyszukane potrawy pojawiające się na naszych stołach. 
Blog ma sprawić, że będę poszukiwać coraz to nowych smaków i rozwinę się kulinarnie do tego stopnia, że pewnego, bardzo pięknego dnia zaproszę Was do mojej własnej knajpki z autorskimi potrawami, gdzie przy dużym, wspólnym, drewnianym stole będziecie mogli spróbować rozmaitych dań, które nie tylko będą smaczne i zdrowe, ale przede wszystkim etyczne, bezkrwawe i przygotowane z miłością. Ode mnie dla Was. 


Czasami mam taki zryw i robię masowo muffinki i ciasta, a później częstuję nimi wszystkich znajomych i nieznajomych na koncertach, festach, demonstracjach... Naprawdę jaram się odnajdując zdjęcie moich babeczek w internecie. I tak powinno być...


i wszystko na pełnym D.I.Y. :D

4 komentarze:

  1. No nie moze byc tak ,że pierwszy Twoj post i żadnych komentarzy :P
    Blog jest rewelacyjny,insirujący,muzycznie genialny ,a przepisy sa takie ,ze każdy z osobna z checią bym wypróbowała :) Życze Ci żebys prowadzila bloga do końca swojego życia :):) dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. oj.. kiedy pisałam tego bloga byłam chyba o 180 st inną osobą. Cóż, czas biegnie, a my się zmieniamy. Najważniejsze jest jednak to, że te najważniejsze rzeczy w naszym życiu się nie zmieniają i że cały czas przy nich trwamy.

    Szczerze? Mam nadzieję, że nie będę prowadzić tego bloga do końca życia, ale kiedyś znajdę inną formę ekspresji :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Excellent post. Keep writing such kind of info on your page.
    Im really impressed by it.
    Hello there, You have performed a great job. I'll definitely digg
    it and in my opinion suggest to my friends.
    I'm confident they will be benefited from this website.



    my page; epoxy flooring

    OdpowiedzUsuń